FAQ

Shopping Information

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen er alles aan om u bestelling binnen 1-10  werkdagen bij u in de winkel te bezorgen. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet lukken dan zullen wij u hierover tijdig informeren.

Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?

Het kan zijn dat de e-mails, die worden verstuurd door de webshop, in uw spamfilter/ongewenste email terecht komen. Controleer allereerst deze map, staat deze ook hier niet tussen neem dan contact met ons op.

Heeft 100%LEUK ook acties betreft Social Media?

100%LEUK staat altijd open voor een samenwerking. Heb je een leuk idee, of wil je een leuke actie opzetten? Overleg met Cynthia naar de mogelijkheden.

Leveren jullie ook in België ? 

Als u een bestelling naar België wilt verzenden neem dan contact met ons op.

100%LEUK heeft ook een B2C website. Hoe zit dat met aanbiedingen?

Als er een aanbieding komt onze B2C kan jij als verkooppunt hiervan ook profiteren. Een week voordat onze aanbieding online komt, ontvang je een nieuwsbrief. Hierin staat informatie over de aanbieding en kan je vanaf dat moment het artikel tegen de actieprijs inkopen.

Payment Information

Welke betaalmethodes hebben jullie ?

U kunt bij ons betalen met Ideal, factuur en mister cash.

Orders 

Hoe plaats ik een bestelling ?

Als eerst moet u inloggen met uw account gegevens, daarna ziet u de dealerprijzen per stuk. u kunt nu heel makkelijk uw producten in het winkelmandje plaatsen. Als u klaar bent kunt u heel gemakkelijk afrekenen daarna word de bestelling bij ons in behandeling genomen.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen ?

Ja ! u heeft een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen, voor meer informatie bekijk de pagina ‘verkooppunt worden’ 

Ik heb gekozen voor afhalen, wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Zodra u een mailtje hebt ontvangen dat uw bestelling is afgerond kunt u deze afhalen bij ons in de loods.

Voor het afhalen gelden de onderstaande openingstijden:
Ma t/m vr: 09:00 t/m 17:00

Als ik nog een specifieke vraag heb, naar wie kan ik bellen?

Emmy | algemene zaken | 06 31913755
Marit | vertegenwoordiger/klantcontact | 06 13065505
Cynthia | concept, beeldmateriaal, Social Media | 06 31913755
Aron | online-zaken, vragen over facturen | 06 31913755
Lydia | over lopende orders | 06 31913755